Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen..

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

21 September 2022 | Nederland, Beuningen

Op moment van schrijven is het voor mij nog 4 nachtjes slapen en dan ga ik eindelijk terug naar het land waar ik in 2018 helemaal verliefd op ben geworden: Zuid Afrika! [e-1f1ff][e-1f1e6]

In bijna 8 weken reis en roadtrip ik na een paar weken Kaapstad via de prachtige Garden Route langs de meest zuidelijke punt van Afrika voor de meest geweldige zeezichten, bergpassen en kustplaatsjes. Hierna trek ik landinwaarts voor het tweede deel van m'n trip; zoveel mogelijk mooie dieren en landschappen spotten in een aantal grote nationale parken waarbij ik eindig met bijna 2 weken in het welbekende Krugerpark.

Het voorlopige weerbericht belooft me in Kaapstad de eerste paar dagen een beetje Nederlandse temperaturen, 18-19 graden met wat druppels, maar daarna klimt 't naar de 20 en hoger. Verderop in m'n reis wordt het steeds warmer tot een crispy 35 graden als ik in Kruger ben! [e-1f605]

In deze blog hoop ik wat verslagjes neer te tikken voor de achterblijvers, met natuurlijk wat mooie foto's erbij om jullie (stiekem, niet zo stiekem) een beetje jaloers te maken met een aantal highlights van mijn trip!

Je kan je op deze site ook aanmelden voor de mailinglist, dan krijg je een seintje als ik een nieuwe blog heb gedropt [e-1f603]


  • 21 September 2022 - 18:14

    Brigitte Joseph:

    Wat een geweldige reis heb je voor de boeg zeg.
    Dat wordt heerlijk genieten. Ik ga je zeker volgen en (stiekem) een beetje jaloers meekijken.
    Heel veel plezier en ga enorm genieten

  • 22 September 2022 - 07:40

    Lieke Van De Klok:

    Geniet er van, Loes!

  • 22 September 2022 - 08:48

    Wilma. L:

    Eindelijk zover Loes, heel veel plezier en vooral genieten!
    Leuk om je reis te volgen.

  • 22 September 2022 - 11:08

    Dorien:

    Nog even geduld Loes....Maar voor je het weet zit je on het vliegtuig.
    Ik gun het je zo!

  • 23 September 2022 - 08:52

    Maaike:

    Jaaaaaaaaaaa lieve Loes, eindelijk is het zover.
    Jouw reis!! Hoop dat je een veilige. vlucht hebt en gun je zoveel mooie gave en ontroerende momenten. Ik lees het met je mee :) liefs xxx

  • 24 September 2022 - 08:32

    Nancy:

    Wat een gave reis. Knap dat je het gaat doen. Heel veel plezier Loes!

  • 24 September 2022 - 10:05

    Jenny Verduyn:

    Ha Loes; geweldig! ZA is al lang op je bucket list! Ik ga zeker jaloers meekijken en zie uit naar je blogs.
    Safe en happy travels gewenst. Liefs, Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 21 Aug. 2022
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 1026

Voorgaande reizen:

25 September 2022 - 16 November 2022

Zuid Afrika 2022

Landen bezocht: